onsdag 26. august 2009

På tur...jeg fant, jeg fant...

På tur kan man finne rester etter tidligere levde liv,skrot og søppel, ja! Men dette rå mot naturens uskyld kan allikvel virke tiltalende på en. Tankene går også til de som en gang har brukt dette og så forlatt det...
Barn synes det er utrolig spennende med slike funn på tur, da de lever som om livet var en stor oppdagelsesferd..I blant blir vi voksne også betatt slik som barn eller Askeladden av hva vi finner, som denne ene delen av en gammel barneseng i jern. Kan se for meg flere anvendelsesområder...en stor god stol å krype opp i, den trenger bare en runde med sandblåsing, en ny bunn, litt maling og noen deilige puter! Kan ta litt tid, må ha litt hjelp, men skal nok få det til:)


1 kommentar:

Jansson bygger hus sa...

Du får helt sikkert til å lage stol av den :) Med eller uten hjelp... Spennende med oppdagelsestur, jeg skal snart på oppdagelsestur hos bestemor å se om jeg finner noen gamle vinduer som vi kanskje skal bruke i en innervegg i huset. Vi får se hva jeg finner :) Ha en fortsatt god uke! Klem fra Elin