mandag 10. august 2009

Fransk veranda og trappestige!

I dette regnværet må blomstene trekke inn under tak på den lille verandaen over inngangspartiet.
Den franske verandaen som befinner seg på min norske veranda, er kjøpt i Sverige:)....meget internasjonal altså! Den er veldig søt og stilig med sine snodde snirkler.

En gammel trappestig har fått plass på verandaen. Nå står den der, men ser flere bruksområder for en slik trappestige....derfor har jeg ønsket meg en slik lenge og da jeg endelig fant en til salgs, betalte jeg trolig alt for mye for den....men pytt sann, den har som sagt en fleksibel bruk...har nemmelig flere steder jeg kunne tenke meg å ha den....kanskje jeg må jakte på flere trappestiger:)
Knaggen malte jeg da jeg malte skapene m.m. tidligere i sommer:) Her henger hageredskaper og hageforkle sammen med litt annet smått og godt...



Ingen kommentarer: