mandag 3. august 2009

Flere maleprosjekt....

Her kommer noen flere av maleprosjektene som kom i gang som følge av all ryddingen og Feng Shui rensingen.... Først et skap på rommet til eldste datteren. Et gammelt husnummer skilt har fått plas på det, kan kanskje angi for en mor hvor langt en i alle fall bør telle med tenåring i huset...og telle til 10 rekker ikke! Skulle kanskje stått 100 på det???....

På det lille badet har ikea møblementet fått en omgang! (desverre er det ikke noe dagslys her, så lampelyset sammen med blitzen gir bildene et veldig gulaktig utseende, vet ikke hvordan jeg skulle fått forhindret det....)

Det lille badet er ikke stort, egentlig er det det gamle spisskamret...det ligger jo i tilknytning til kjøkkenet, kanskje ikke så lurt for en toalett funksjon, men det er kjekt med et ekstra toalett i alle fall....

Hylla under er lagd av eldste datteren, da hun gikk i 5./6. klasse....
Malte hylla og pusset... nå gir den plass til et lite stilleben av gamle sko. De to øverste parene er sko etter min mamma. Det øverste paret brukte også jeg som liten. Det nederste paret er mine, de er i lakk med røde detaljer...husker at jeg synes de var utrolig fine og det er de fortsatt synes jeg!...synd de ikke passer lengre...



Ingen kommentarer: