tirsdag 15. september 2009

Ting tar tid....eller lamper(elektriker) tar tid...

Industrilampa jeg viste her i våres er endelig på plass, ting tar litt tid, men jeg måtte ha den til en elektriker og hjelp av en husbond for å få den opp, og da kan det ta litt tid.... Vil du se flere bilder av lampa så trykk her.
...også den andre lampen som du kan lese mer om her, er kommet opp. Synes at den er så søt og at den ble flott på soverommmet.

Dette smykket fikk jeg av min snille og gode eldste datter, da hun hadde vært på venninne besøk i Stockholm. Det ble jeg veldig glad for og jeg synes det flott gjort av ei som er fjorten år....


1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!!
Åhhh du, vilken fin lampa du hittade, jisses alltså !!
Och den lilla kristall kronan är ju såå fin den också..
Inte dåligt att få ett sånt vackert halsband av dottern !!
Sååå kul att du också har en Westie vovve, de är ju för ljuvliga !!
Kraaam Anette