søndag 10. mai 2009

Industrilampe

Jeg vant ingen lampe, men jeg fant....en industrilampe!!! Helt utrolig, jeg trodde at låven min var rensket og saumfart for det mest, men så stod den der høyt oppe på en hylle!
Godt bevart, men med litt slitte detaljer, så det synes at den ikke er ny!

Porselens holder til lyspæren. Jeg har fått en elektriker til å sette inn ny kabel, slik at den ikke skal være brann farlig! Tror den skal få henge i kontoret, passer fint til mitt hjemme designa skrivebord! Føler meg heldig som fant den!


2 kommentarer:

Jansson bygger hus sa...

Hei! Så fin lampe, du er heldig som finner slikt i låven! :) Fant tilfeldigvis bloggen din, så nå skal jeg fölge med på alt kreativt du driver med :) Hils resten av gjengen, vi ses! Elin

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Sååå flott lampe du har funnet!! Lekker!!

Ha en strålende dag!

Klem Anette:)