torsdag 23. juli 2009

Regn = tid til maling

Nå som huset er ryddet i henhold til Feng Shui, kommer overskuddet til å være kreativ, ikke noe rot som hindrer det kreative arbeidet. Været ute er også perfekt for maling innendørs. Sett på en lydbok og mal i vei!
Bordet i den blågrå gangen har blitt hvitt, men med slitte detaljer. Jeg har brukt Jotuns nye maling som er en blanding av vannbasert og oljebasert. Den tørker fort og den er nærmest fri for lukt. Penslene kan rengjøres i vann.


Dette er skapet i samme rom. Maler først med matt svart farge, så to strøk med hvit, halvblank. Så går jeg på med sandpapir. Når jeg først begynte fikk jeg blod på tann så jeg skal vise flere malingsprosjekt snart. Jentene mine lurer på om alt skal males slik nå, men nei, det ville bli alt for kjedelig!....selvom det blir fint...

Ingen kommentarer: