søndag 15. februar 2009

Redigering

Man blir litt detalj fiksert..da jeg har sett nærmere på bildene fra soverommet, så jeg at vinduet hang alt for nær taklisten.... Grunnen til at det ble gjort var i utgangspunktet at takhøyden er lavere i 2. etasje enn i 1. etasje på huset vårt..men så jo av bildene på bloggen siden, at det ble helt feil... En liten detalj, men det gjør noe med helhets inntrykket, etter min mening...

Måtte ta med nærbilder med noen detajer fra soverommet.

Denne krakken fikk jeg i tenårene til mitt rom, som faktisk er det samme som dette nyoppussede soverommet(..måtte ha tilbake pikerommet, da jeg flyttet hjem igjen og tok over gården!)Rommet hadde da lyse tapeter og rosa vegg til vegg teppe...krakken hadde hvit pels!! Nå har den fått et fransk trykk på lys bunn, denne type mønster heter; Toile de Jouy

Nærbilde av mønsteret på krakken...

Sydde også puter.....og lampene fikk også et utkipp av stoffet i Toile de Jouy til dekorasjon!






Ingen kommentarer: