tirsdag 10. februar 2009

Gratulerer til meg!


Ved siden av jobb og etterhvert på heltid har jeg utdannet meg til Interiørkonsulent innen boligmiljø og offentligmiljø. Jeg var ferdig med studiene i begynnelsen av januar. Som student har jeg fått mulighet til studentmedlemskap i IAF, Interiør Arkitektenes Forening, som arrangerer kurs og ulike former for sammenkomster innen interiør - et faglig nettverk. Nå har jeg søkt fullverdig medlemskap i IAF, dvs at en opptakskomite har vurdert prosjektoppgavene mine m.m. og jeg ble tatt opp!! Kan derfor titulere meg Interiørarkitekt MIAF. Jeg har også opprettet mitt eget enkeltpersonsforetak Elli Interiør, se innom på www.elliinterior.no, for å se hva jeg kan tilby. Så gratulerer til meg!!!

1 kommentar:

Klarafina sa...

Gratulerer! Så morsomt! Lykke til videre.