søndag 4. oktober 2009

Shopping i London

I London er det muligheter til å få handlet, trikset er å velge ut hvor man skal gå...og kanskje gjort seg noen tanker om hva man er ute etter...jeg fant det jeg var på jakt etter til høsten!Den herlige lange strikkejakka fant jeg hos Massimo Dutti i Oxford Street, varm og god, samt perfekt over tunikar & tights...men også perfekt til jeans! Et godt kjøp, tror jeg:)
Har ønsket meg et par grove boots i semsket skinn, de stod og ventet hos OFFICE i Oxford Street, er litt uforsiktige med de, for jeg ønsker at de skal få en enda mer slitt vintage look enn den de allerede har, derfor har jeg vært ute med de i regnvær...:) Legg merke til posen, den er fra Abercrombie & Fitch i Savile Row (parallell gate til Regent Street) En super kul butikk med mest jeans outfit, dunkel belysning, mange rom, høy musikk, osende parfyme og dansende betjening(hvor av noen av de mannlige er i bar overkropp...) Herlig t-shirts og gensere blant annet... Hos Urban Outfitters i Oxford Street fant jeg smykket som passer en som er opptatt av interiør...3 herlige små stoler som ett anheng! Ringen er fra Massimo Dutti.

Jeg liker egentlig ikke at det henger lapper på kjøleskapet, men disse søte kjøleskapsmagnetene skal få pryde i alle fall siden, om ikke fronten, på kjøleskapet mitt!



Ingen kommentarer: