lørdag 28. mars 2009

Vår

I fjor gjorde vi en vår tur til Amsterdam. Den var i mars vi var for tidlig ute for å se tulipanene blomstre, men jeg kjøpte med meg 50 tulipaner på et av blomstermarkeden. I en blomsterforetning i Amsterdam fant jeg denne vasen, som var perfekt for tulipaner, og med en form som virkelig tiltaler meg! Man kan også ha andre blomster eller oppsatser i den!
Når jeg er ute og reiser ser jeg mye på arkitektur, det fasinerer meg! Her er et inngangsparti fra Haag. En enkel svart dør omgitt av fantastiske blyglass vinduer, jeg kan forestille meg lyset som disse skaper i hallen innenfor! Jeg er opptatt av hvordan eksteriøret påvirker interiøret...viktig med en sammenheng synes jeg!

Et hus med en slik fasade og et så spennende tak, tenk på hvilke fantastiske og unike rom det sikkert skjuler seg innenfor!




1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Du frågade om mitt skåp som jag har målat, färgen håller jätte bra, jag putsade av skåpet med ett fint sandpapper innan jag började måla det.
Jag ångrar inte en sekund att jag målade det,
Ha det gott
Kraam Anette
P.s Visst är er hund en liten Westie ? Jag har ju också en Westie..lilla Nisse som nu blir 6 år !